sistem kısısel olarak hoşuma gıttı ve kazanılabılırlıgı yuksek bence.ayrıca arkadaşımız türk ve turkıyede boyle bır ısın yapılması guzel.biz ve baska arkadasların projelerınede on ayak olmuş oluyor.

kolay gelsın.