antiarabesk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kanımca ***** forum yada site sahiplerininde bir allahı ve dini var,her ne kadar günah olsada...
'inşallah' daha temiz şeylerden para kazanırlar..
tepki ile karşılayanlar da haklılar
kısaca trajikomik
fazla konu dışı oldu banlanmayalım
Hocam ben de kati suretle öyle birşey demedim. Belki onlar içinde de Allah inancı olan kimseler vardır. Buna asla birşey demiyorum. Benim ifade etmek istediğim, ***** site için reseller arayan birisinin, bu konuda inşallah demesi. Çok iğreti duruyor, bunu ifade etmek istiyorum. Yoksa kimsenin inancını sorgulamak bize düşmez, bizim haddimiz değil.