Kerem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pardon, kim olarak engelliyorsunuz mesaj yazmamı? Siz kalkıp da ***** için inşallah ifadesini kullanmışsınız. Ben de bu ifadeden rahatsızlık duyduğumu belirttim. Burası bir forum, forumlarda insanlar görüşlerini belirtebilirler. Hiçbir şekilde alışverişinizi baltalamalıyorum, yapacağınız işleme karışmıyorum. Ben, ifadenizden duyduğum rahatsızlığı dile getirdim, keza @Promax da aynı şekilde. Alışverişinizi etkilemediğimiz sürece, burada mesaj yazma hakkımızı kısıtlayamaz, müdahale edemezsiniz. ***** için "inşallah" ifadesi yazılmaz. Bilginiz olsun. Madem "*****" site yapıyorsunuz, bari "inşallah" ifadesini ağzınıza almayın. Yasak değil ama kendinizle çelişmiş oluyorsunuz.
Kesinlikle katılıyorum.