Zejcy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Exedat nedenini de söylesen?
auto renew var yani sana sormadan yenileme yapıyolar ayrıca ICANN yazmanı olmadıkları için sürekli sorun çıkıyor.boş diye aldığın domain başkasının çıkıyor gibi.yani sürekli sıkıntı 2-3 dolar için gidipte yahoodan almayın.


@tukuruksel; bende sanal kartla aldım limitim 1 ytl çekemiyolar bir yanlışın var.ayrıca kart bilgilerine girip internet alışverişini kapadığın için çekmişlerdir büyük ihtimal.bnm 3 domainimi 1 aydır para çekmek için debiniolar çekemediler domainler iptal oldu