Virtuozzo bu tarz ukala davranisin hic hos degil..
Belliki arkadasin sitesi sandox denen olaya takilmis ve günlerce emek verdigi site yerlerde sürünüyor.. sen dogru konunun linkini atacagina ukala bir sekilde dalga geciyorsun.. umarim ayni duruma düsersin, o zaman arkadasi daha iyi anlarsin..
forumlarda, mod,op gereksiz konulari silme, kaydirma, birlestirmek icin vardirlar.. haliyle üyeleri ve yardim isteyenleri bilgilendirirler.. bence bu görevinse görevini yap, ukalaligin anlami yok. degilsede bildigini, bildigin linki ver o zaman yardim etmis ve ah almamis olursun..
sen karsindakine insanca muamele ettikten sonra karsindakide bir baskasina ayni tutumu sergiler.. bu tutumunla devam edersen insanligi kirletmis olursun..
....
KINIYORUM!