Eğer Bir türk Firması Aynı ağı oluştursun hiç düşünmem hemen ona giderim ama bizdede google amca gibi sağlam firmalar yokki beya. evet türkiye kaybediyor biz çok az kazanıyoruz ama sonuçda kazanıyoruz ne yapacağız adwords verilmeyecekmi. radmin baba sen kursana bir ağ hemen üye olalım

R10Words