Ulan her konu actıgımda sizin gibiler cıkmak zorunda mı?
Beni mi kolluyorsunuz Nurullah konu acsada olumsuz cevap versek diye?
Adam gibi cevaplar vermek zor geliyor sanırım cogunuza.
Üstte Gmail yada GeniusTurkish arkadaslar ne güzel cevap yazıyorlar, insanlıktan nasibinizi alamadınız heralde. Adam gibi ufak cevaplar verin yada vermeyin.
Düzenle: Kerem senin gibi çakallarla ugrasamam. 2 günlük webmastersindir eminim. Bir konuyu bizden önce öğrendin diye böyle artist artist yazılar yazma, senin yaşın kadar bizim nette geçmişimiz var.
2 günlük?

Çok şakacı gördüm sizi. Benim yazım üslubuma bakın, bir de sizinkine. "Çakal" ifadenizi de size iade ediyorum.
İnternetteki 7. , bu piyasadaki 4. senem. Webmaster değilim, hosting satıcısı ve sunucu yöneticisiyim.
Saygılarımla.