"Post kasmak"

Önce Türkçe yazın, ondan sonra görüşelim.Mesaj sayımı yükseltmek gibi bir niyetim hiçbir zaman olmadı, olmayacak da evelAllah. Bu tür komplekslerim yok çok şükür. @Alonso'nun söylediğini söylemek istiyordum bende. Ve artık patlama noktasına geldiğim için bu şekilde sert bir mesaj yazdım. Zaten bu bölümdeki konulara bakarsanız, hemen hemen son mesajların tamamı aynı amaçla açılmış.

Sizce de yetmez mi?