Konu
Kebap Reklamı :D
31-03-2007, 13:44:21
#5
KoS
dursun nerde gördün len bunu
oraya gidip adama diceksin , asıl sen hiç benimkini yedinmi
töbe töbe yaw manyak adamlar.