trwebhosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Beyler hala bu konu üzerindemisiniz Sen ödemeni yapmazsan günü geldikten sonra aklın başına gelip sunucum sitem dersen olacağı budur sonuçta şansın varmış sunucu formatlanmamış açıldı 24 saatliğine am %100 suçlu olan sensin nedeni ise 1 sunucuda sonzaman taşıma yapılacağında yedek alınmaz ne biçim firmasınız düzenli yedek neden almıyorsunuz düzenli yedek alsanız önceki yedeklerle gine taşırsınız ama almamışsınız şimdi geliyorsunuz alamıyoruz şöyle şöyle hatalar var diyorsunuz bu plesk bundan herşey beklenir bende 100 gb heray yedek olurken sizde neden olmuyor?
Suçlu sizsiniz sorumluluk alıyorsunuz firmasınız sorumluluklarınızı tam yerine getiriniz.
Ödeme günü gelmiş kapandıktan sonra aklınız başınıza geliyor madem telefon açtın çıkmadı ticketi var, maili var, herşeyi var tek aramaylamı bitiyor ayrıca hiç bir firma senin sunucundan yedek almayla yükümlü değildir ha şöyle anlaşmanızda backup hizmetide satın aldıysanız anca öyle gelmişsiniz hala konuyu devam ettiriyorsunuz suçluluk payı sizde ...
Yeterince uzatmayn artık
bencede konu çok uzadı ancak eleştirilerinizi yapmadan önce konuyu tam olarak okumalısınız ufuk beyden serveri aldıktan 2 gün sonra tüm hesapları oto yedeklemeye ayarlamak istedik ancak hata verdi belki bizim hatamızdan bu hata oldu belkide pleskin dandikliğinden bi şekilde yedeklemede hata vardı ufuk beye ilettik durumu pleske ticket attı ve galiba yoğun olduğu içinde unuttu taşıma işlemlerine 25 inde başlandı ancak bir çok aksilik yaşandı ufuk beyin dediği vhost ve mysql dizinlerinin çekiminde 5 kez hatayla karşılaşıldı ve sonunda datateknoloji.com dan okan bey le migrasyon yolu seçildi bu olayda ben suçlu kimse göremiyorum belkide bizde biraz suç var serverin yedekleri ayrı bir hdd de tutulabilirdi ancak hata yapmak insanalra mahsus ufuk beyde ni-osmanda hostbank da yada başka arkadaşlarda hata yapmadımı bugüne kadar ki zaten normali budur neyse daha fazla bu konuyu uzatıp birbirimizi kırmayalım