hala gelmedi en son yarın bankayı arayacağım tek hesap girmiştim onaylanmıştı 15inden önce yapmıştımbunları. Ödeme işlemde yazıyor hesabımda hala bekliyorum. en son ihtimal yarın bankayı arıyacağım oradan birşey çıkmazsa googleye mail atacağım..

Teşekkürler ******