Herkes kendini bilse, yanmayız bizde. Bu yüzden istemesek de bizede sorumluluk düşüyor sanırım. İnsanlara doğru yolu göstermek açısından. Yapılanlardan biri olsa gerek zaten bu konu.
Allah'a şükür daha yanmadık biz. İnşallah yanmayız. Google'dan para kazanma hırsımda yok. Geleni siteye aktarıyorum. Kupa, bardak, güneşlik, sticker falan yaptırıyorum.