ReGuaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hepsi birden hatta radmin bile yüklenir demiş. Yükleyip adresi pm'ler misin bi rica etsem ?
Yüklenmez diye biliyorum, yüklenirse bende de 500 MB bi yedek var. Uğraştım ama yapamadım. Ordan biliyorum.. Ama inşallahta yüklenir.
eger sunucunda default ayarlar yüklü ise yüklenmez tabii ama
küçük bir kaç ayar ile çok rahat yüklenir.
php.ini dosyasından
; Maximum allowed size for uploaded files.
upload_max_filesize = 700M

; Maximum size of POST data that PHP will accept.
post_max_size = 700M
bu şekilde ayarladıktan sonra db.sql ile bigdump.php dosyasını aynı klasöre ftp ile upload edeceksin.

bigdump.php dosyasını açıp
69.satırdaki
define ('MAX_QUERY_LINES',300);
degerini

define ('MAX_QUERY_LINES',3000);
olarak degiştir.

ek olarak php.ini dosyasındaki timeout olma parametresinide biraz yükselttin mi işte tamamdır.
şimdi yüklenmesinde görelim