hepsi birden hatta radmin bile yüklenir demiş. Yükleyip adresi pm'ler misin bi rica etsem ?

Yüklenmez diye biliyorum, yüklenirse bende de 500 MB bi yedek var. Uğraştım ama yapamadım. Ordan biliyorum.. Ama inşallahta yüklenir.