ben hep phpmyadmınden aldım
ama elazığlının dediği gibi hatalıysa pek yapıcak bişey kalmıyor
zamanında gerizekalı hostcu benım tablolarla oynamış 30 bın konuluk 200 bın mesajlık db gitti