Dün birisi bana bu konudan dolayı - rep vermiş, şu mesajla:
Alıntı
bi kerede ortanin icine etme yahu
Repin derdinde değilim, hatta rep umrumda değil. Sadece, sizlerle paylaşmak istedim. Anlayan anladı zaten derdimi.