Hevesin kırılmasın dostum. Tabiki zor, bilgi+zaman+yetenek+para lazım. ama imkansızda değil. r a s t e r w e r k s bu adamların yaptığınada imkansız demişlerdi ama oyun yayınlandığında benimde de dahil olmak üzere herkesin ağzı açık kalmıştı.
Oyunu fps tarzı değilde 2 boyutlu rpg yapmak daha mantıklı. yani 2 boyutlu olarak üstten bi görünüş. gerektiğinde küçük çaplı bir zoom yapabilecek o kadar. oyunun grafikleride yükleme zorluğu açısından gerçekten hafif olmalı. Ayrıca yükleme problemini gidermek için oyunun bazı kısımları önyüklemeli yapılabilir. Yani oyunun başında şehrin sadece bir kısmı yüklenir, oyun sırasında ihtiyaç oldukça(kahramanımız harita dışına çıktıkça) diğer kısımlar yüklenebilir. Zamanım olsada sana yardımcı olabilsem keşke. En azından grafik konusunda. Ama şimdiden başarılar dilerim. Kolay gelsin...