Konu
Etiket sistemi?
26-03-2007, 15:51:23
#11
webrlis
kelime leri tabloya kaydederken aralarına bi işaret koyarark ayır mesala | ile
kelime1|kelime2|kelime3|kelime4
diye sonrada bunları split ile ayır