önemli olan kelimeleri ayırmak

. esas kelimeleri nasıl ayıracağımı soruyorum
kelimeleri ayırmap mı o nedemek anlamadım ?
Her kelimeyi farklı tabloya yazarsan zaten ayrılmış olur
mesela Tablolar şöle olsun
id
kelime
SEn db de kelime altına butun gelimeleri girdikten sonra
ayırma die bişi kalmaz
he şunu diyosan
arama.asp?kelime=r10 gibi te tek nasıl uğraşcam diosan bence hiç girme bile asp bilgin 0 demektir ..
anlatması uzun geliyor bana ama zaten
arama.asp?kelime=<%=rs("kelime")%> gibi yaparsan olucaktır