Sonuna kadar okudum yazılanları.Ama bazılarımız olur bazılarımız olmaz bazılarımız belki demiş ama hiç biri hadi gelin bir domain alıpta başlayalım ufaktan dememiş.Biz burda tartışmışız sadece.Şunu bilir şunu söylerim lafla peynir gemisi yüümez.
Varsa bu işi ufaktan deneyecek buyursun başlasın ve hep birlikte görelim olacakmı olmayacak mı?Ortada fol yumurta yokken kim size destek olacak ki?
Kaldı ki google'ın dünyada tekel olmasını istemeyen ne zenginler vardır.