GmnD adlı üyeden alıntı:
Otobüste biri bişey derse herkes çullanıyor. Mesela otobüse beleş binen yaşlılar gelip " kalksana saygısız ben oturacam " deyince. Benim verdiğim tepkiyi desteklediler. Beleşe biniyonuz sonra bizi kaldırıyonuz diye yorumlar geldi.
İstanbulda ise en sevdiğim yer, ortaköy ve caddebostan, ha birde kadıköy var. Oralarda yaşarsan istanbul değil Türkiye'nin, Dünya'nın en iyi yeri. Ama maalesef orada sadece istanbulun % 1'i yaşıyor.

biraz alıntı yaptım ama ne yapalım

***otobuse binen yaşlıya yer vermiyorsan bu senin kişisel tercihin ankara istanbul ile alakası yok...
*** sevdiğin yerlere sadece gezip beğendiklerinin yanında gezmediğin görmediğin guzel yerleride eklersek 3 tane ankara çıkar unutma
***
haftanın 6 gunu kadıköyde gunde 9 saatim geçiyor