GmnD adlı üyeden alıntı:
Siz ankarayı kızılay meydanından oluşuyor sanıyorsunuz. Gezilecek, görülecek o kadar güzel yerleri varki..

Anıtkabir bir boğaza bedel, Atakule ile ankara ayaklarınızın altında; Rumeli hisarı halt etmiş. Yeni yapılan alanlar ile batıkent, bilkent, çayyolu, göksu parkı, saklıkent, gimat, real grossmarketin olduğu bölge, carrefour'un olduğu bölge, keçiörenin heryeri, çankaya, esenboğa tarafındaki o yayla havası veren bölge vs. vs. vs.
anıtkabir ile boğaz ı bir tutuyorsun ya(maneviyatı karıştırma)
atakule ile çamlıca yı rumeli hisarını
o kentler şu anda istanbulun heryerinde fırlıyor.
istanbulu anlatmıyım şimdi sana

çık beyoğlunun en tepesine butun istanbul ayaklarının altında
akşam git üsküdar sahilinde boğaza karşı bi çay iç
al yanına birini kız kulesine veya çamlıcaya akşam guneşin batışını izlemeye nerde var bu manzara.
yok ben eğlenmeyimi severim diyosun her yer ortam. ortaköy sahilde hiç kumpir yedinmi?
hisarda bi çay .
yada sahilde mangal yada rakı balık?(sahil yokmu tuh geçelim bunu)

anlat anlat bitmez istanbulun nimetleri...


ama sen gel en iyisi bi yaşada kendin gör ama yanında bilen biri olsun?