benimde zaman zaman düşündüğüm bi konudur,
imkansız yoktur, el elden üstündür.
zamanında düşünmedim değil gerçekdende.bir iki hafta sırf işin mantığını çözmek için uğraştığımda sağlam bir proje istiyosan tek kişi ile yapılamayacağını gördüm.
böle bir imkanım şuan olsa hemen başlarım.