Arkadaşlar biraz ütopik konuşuyosunuz.
Google ın kurulduğu zamanı hatırlarım hiç düşündünüzmü bu kadar kısa sürede nasıl bu kadar popüler oldu ?
2 tane gencin garajlarında yaptığı yayınla popüler olması çok komik geliyor bana.Hangi reklam gelirleriyle büyüdü?O zamanlar google da adsenmi vardı.
Bunlar tamamen ülkelerin politikaları ile ilgili.
Sanmıyorum ki Google da Amerikan hükümetinin yardımları olmadan bu noktalara gelsin.Amerikanın politikası ile bilginin ne kadar önemli olduğu sonucunun ortaya çıkması ile Google ı resmen Amerikan hükümeti yarattı.
Şimdi kalkıp Türkiye gibi 3. dünya ülkelerinden birkaç iş adamının bu işe el atmasını beklemek çok ütopik.Üzülerek söylüyorum ki Google bir süre ama baya bir süre daha bizimle.