senin burnun çok havada,ömür boyu kalırmıs,nerden biliyorsun omur boyu kalıcagını,ya dunku çocukları foruma almayın diyoruz
Sana bıraktım cevap yazmayı. Otoritesin ya, o yüzden!
Her bu durumla karşılaştığınızda cevap verirseniz;
1. insanları tembelliğe alıştırırsınız
2. Forumu çöplüğe çevirirsiniz, kimse aradığına ulaşamaz.
3. Balık yemek yerine tutmayı öğretirseniz ezberci nesil sorunumuz ortadan kalkar