arkadaşlar ben GSiteCrawler programı ile sitemap yaptım. fakat sitemap linkini tıklayınca karekter hatası veriyor. ve sayfa açılmıyor.işte örnek.

http://www.indirprogram.com/sitemap.xml

ben bunu nasıl düzeltirim.