Arkadaşlar çok büyük ihtimalle sandbox'a girdim, çünkü hit 1500'lerden 150'lere düştü.

Bu sistemden kurtulma yolları varmıdır, bilen arkadaş varsa yardımcı olursa sevinirim.

Hepinize kolay gelsin.