Konu
Sandbox'tan nasıl kurtulurum?
22-03-2007, 09:53:30
#1
webmanager
Üyeliği durduruldu
Arkadaşlar çok büyük ihtimalle sandbox'a girdim, çünkü hit 1500'lerden 150'lere düştü.
Bu sistemden kurtulma yolları varmıdır, bilen arkadaş varsa yardımcı olursa sevinirim.
Hepinize kolay gelsin.