win istiyoruz eğer desteği iyiyse. yoksa lin olabilir bizim için destek çok önemli. sunucu konusunda çok iyi değiliz çünkü yeniyiz bu işte. panelde plesk olursa iyi olur ama lisans ücretleri yoksek olduğundan biraz çekincem var o konuda.