****** nerde açıyım konuyu dostum ? Ben bu konunun yerini bulamadım. Bence bunların yaptığı komik bir iş. Bu yüzden belki maxigeyik de açmış olabilirim.
Bana karşı evet haksızlık olduğunu düşünüyorum. Zaten senin gibi düşünenler yüzünden siteler kapanıyor. Arkadaşım ben mp3 paylaşımı yapıyorum ve bunu yapıcam da isyanım müyaba.İstersem Ben bunu sanal ortam değilde gerçektede bir cd alırım ve ona buna ödünç veririm kopyalarım paylaşırım ama satmam. Burda bir satış yok ticaret yok ben sadece paylaşıyorum ve bölede devam edicem ..