Konu
Başlangıç Önerisi yaparsanız sevinirim.
20-03-2007, 00:41:55
#4
Kuzeytemiz
NIs AMD 32 bence Soylediğin makinadan cok daha iyi performans vercektir ayrıca cpanelle kullanırsan süper olur
ek bilgim yok ama yardımcı olmaya calıstım.