Nirvana_ScS'nin düşüncelerine kısmen katılmakla beraber net aleminin mimlenen ender milletlerinden bir tanesinin de Türkler olduğunu bilmeyen yoktur. Nedensiz yere mi? Hayır. Hakettiğimiz için mimlendik, kara listeye alındık. Aksi taktirde bu olayın Amerikan milliyetçiliği ile vs. alakası yok. Zamanında gerçekten çalışan bir türk ile aynı derecede çalışan bir Amerikalı veya Alman veya Çing Çong aynı şekilde ödüllendirilirken bu tür sınıflandırmalar sonunda birçok kısıtlama getirildi. Bunu da haketmediğimizi kimse iddia etmesin, inanmam. Olan da arada kurunun yanında yanan yaşlara oluyor.