Konu
Domaininiz PR 3 olsun.
19-03-2007, 20:45:52
#7
HonoЯ
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
yaw ben domainimi nasıl kayıt ettiricem oraya anlayamadım bi açıklama yaparmısın ingilizcem yok denecek kadar az...