domain güzelmiş.içerik de gelişecektir.ama yerinde olsam, seodan bahseden bir sitem varsa, seoya uyumlu olup olmadığına dikkat ederim. en basiti description tagını doldururum.yoksa tuhaf bir görüntü olur.kolay gelsin.