HostBank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kaliteli felan değil.

sysadmin yatıor heralde.yada öyle birisi var mı acaba.yada hiç mi müşterileri yok bu adamların arayı bildirmiyorlar

rezalet.


rezalet olan deface edilmek değil index in hala orada olması
tasarıma bakılırsa bence kaliteli gibi duruyor.Tabi sadece gözlemle yorum yapabiliyoruz.Sonuçta adamlar şirket ve bi duruşları var gibi geldi bana.