Vallahi bunu yapacak altyapıya sahip kişilere bir seslenmek gerek , kimse elini taş'ın altına koymassa bu şekilde olmazki ..

Ancak bende Kerem'e katılıyorum , acaba tutarmı ? Yoksa hala herkez google'ımı kullanır ? buda ayrı bir çelişki :S