kaliteli felan değil.

sysadmin yatıor heralde.yada öyle birisi var mı acaba.yada hiç mi müşterileri yok bu adamların arayı bildirmiyorlar

rezalet.


rezalet olan deface edilmek değil index in hala orada olması