Konu
ceviz.net davetiye
18-03-2007, 17:20:33
#28
karacoder
bazı bölümlere yazılabiliyor mesaj gangstamonu .
cevizde gerçekten çok büyük coderlar var.
bizim aramızda o kadar fazla yok.
keşke r10'da üye alımında öyle olsa.