Arkadaşlar merhabalar, sunucu bölümüne açmamın nedeni bir sunucuda bulunuyorum root yetkim yok.Bu yedeklerle ve hostlarla ilgili bazı sorularım olacak bilmediğim çok şey var.
Forumlar hakkında:
- Database yedeğini bir siteye nasıl yüklerim.
- Tam yedeği bir siteye nasıl yüklerim.
- cpanelde bulunan forum sitemi pleske nasıl taşırım?
- pleskte bulunan forum sitemi cpanele nasıl yüklerim?
Cevaplarınız için şimdiden çok teşekkürler.
MYSQL Yedeklerini dump ile alarak (yedek.sql gibi) yeni sunucunuzdaki FTP alanına upload edin yeni sunucunuzda bir mysql açın onu bir kullanıcı ile bağlayın (atama yapın) daha sonra sunucu adminine dosyanın yerini söyleyin yapması gereken işlem
mysql -u root-p dbadı < yedek.sql
sonra yedek yüklenmiş olacak forum ise siteniz config.php dosyasında yeni mysql bilgilerini güncelleyin çalışacaktır.
dosyaları direk FTP den upload edin..
SQL dosyası çok büyük ise phpmyadmin den yapamazsınız dump işlemlerini.