Arkadaşlar merhabalar, sunucu bölümüne açmamın nedeni bir sunucuda bulunuyorum root yetkim yok.Bu yedeklerle ve hostlarla ilgili bazı sorularım olacak bilmediğim çok şey var.

Forumlar hakkında:
  1. Database yedeğini bir siteye nasıl yüklerim.
  2. Tam yedeği bir siteye nasıl yüklerim.
  3. cpanelde bulunan forum sitemi pleske nasıl taşırım?
  4. pleskte bulunan forum sitemi cpanele nasıl yüklerim?
Cevaplarınız için şimdiden çok teşekkürler.