Arkadaşlar merhabalar, sunucu bölümüne açmamın nedeni bir sunucuda bulunuyorum root yetkim yok.Bu yedeklerle ve hostlarla ilgili bazı sorularım olacak bilmediğim çok şey var.
Forumlar hakkında:
- Database yedeğini bir siteye nasıl yüklerim.
- Tam yedeği bir siteye nasıl yüklerim.
- cpanelde bulunan forum sitemi pleske nasıl taşırım?
- pleskte bulunan forum sitemi cpanele nasıl yüklerim?
Cevaplarınız için şimdiden çok teşekkürler.