1 haftadır o kadar çok sorun yaşadım ki bilgisayarda, onlarca kez format atmama rağmen sorunlarım devam ediyor....

MSN'de takıldım şimdi msn açmak isteyince şu problemi alıyorum
* Windows güvenlik duvarı kapalı
* Kaspersky'ı kapatsamda farketmiyor.
Acaba yardım edebilecek olan var mı?