Bildiğim kadarıyla her alt klasöre inmek, googleın oraya verdiği değeri azaltıyor. Bazı uygulamalarda spam sayılıyor.
Şahsi tavsiyem max2 alt klasöre inin. Ben şuan tek klasörde deniyorum, gidişat iyi gibi.