Arkadaşlar çok uzun başıgın sizce bir sakıncası varmı?
örnek olarak r10 da Webmaster Genel > Domain > Domain Satış da açılan
harika bir domain kaçırmayın isimli başlık için url
http.://wwv.r10.net/domain-satis/harika-bir-domain-kacirmayin.html oluyor..
Biz bunu şu şekilde yaparsak
http.://wwv.r10.net/webmaster-genel/domain/domain-satis/harika-bir-domain-kacirmayin.html
Yani oraya kadar olan bütün kategorileri yazarsak çok uzun oluyor bunun bir zararı olurmu , yoksa faydasımı olur ??
Şahsi fikirlerinizi değil gerçek bilgilerinizi söylerseniz sevinirim yani denemiş olan yada araştırma yapmış olanlar pls..