Yıl 2006 Bir sonbahar akşamı hayatımın hatasını yapacağımdan hiç haberim yoktu. Güzel güzel büyük bir alış veriş merkezinin parlayan ışıklarının altında içerisi binlerce teknolojik eşyayla dolu olan TEKNOSA'ya girdim. Daha önceden düşünmüş olduğum laptopa doğru emin adımlarla ilerledim. Güler yüzlü bir satış sorumlusu yanıma yaklaştı ve nasıl yardımcı olabilirim dedi. Dedik böyle böyle neyse hikayeyi geçtim. Ve LAptopı aldık. Çanta hediyesi yoktu birde çanta lazım o zaman dedim. Neyse bana adam saya saya bitiremediği 80 ytllik bir çanta verdi. İçindeyken laptopa hiç bişi olmazmış. ADam öyle bi abarttı ki balkondan atın bunun içinde yine birşey olmaz dedi. Neyse atacak halimiz yok zaten de aldık çıktık. Cuma akşam alınan laptopumu pazartesi günü açtığımda ki en son pazar kullanmıştım sonrasında da çantada ve dolapta duruyordu. Ekranı çatlak olarak gördüm. Hemen geri götürdüm vs. Sonuç olarak binbir laf ile hiç birşey yapmadılar. Elimde kaldı. Kullanılabiliyor ama ben web tasarımı vs. konularda ilgilendiğimden rahatsız oluyorum ortada diagonel şeklinde bir çizik. ORjinal servis 700 ytl istiyordu. Yan sanayide vs. 250'ye fln bulunur diyorlar. Ama ben yeni laptop alacağım. Şimdi ben bu laptopı napabilirim arkadaşlar. Satabilir miyim sizce? Satabilirsem kime satabilirim bi fikriniz var mı ?
Genel özellikler:
fijitsu siemens
1.7 centrio işlemci
512 mb ram
80 gb hdd
dvd dual layer
15.4" wide screen
vs. vs.
Gelen sorular üzerine: Siteden almak isteyen varsa diye söylüyorum. Fiyat 600 ytl Pazarlık payı vardır.
Laptop ile birlikte çantası , microsoftun beyaz mouseları var klasik optik olan ondan bir adet ayrıca quatronic web cam verilecektir.
Siteden satış dışında bunu ne yapabilirim önerilerini bekliyorum.