Konu
Msn'e giremiyorum :(
16-03-2007, 21:40:37
#65
gibigibiyim
Üyeliği durduruldu
bence bunun telekomla filan bir ilgisi yok,ben türkiye de degilim.Msn messenger acik bende ancak buna ragmen
www.hotmail.com
.de vs giremiyorum.Acilmiyor.Hotmail iflasmi etti ne