Konu
Msn'e giremiyorum :(
16-03-2007, 19:27:51
#23
70L64
walla deli olacam.. şu telekomun bize çektirdiiine bakın.. ah telekom ahhhh...:@ çok acil msne girmem lazım giremiyorum.. acil olmadıı zaman takır takır girer.. (şans yok)
neyse mecbur beklices