düşünce güzel ama eksik var gibi geldi bana. bir amaç yok çünkü. ziyaretçinin ulaşmak istediği bir şey olmalı. anket sistemi olduğu için yarışma olmaz tabii.ancak, sorular ilgi çekici olursa, ziyaretçi bir sonraki soruyu merak edeceği için oylamada bulunur. aksi halde bir kaç kez tıklar, sonra bakar bir şey olmuyor, gider.sorular konusunda epeyce düşünülmeli.yerinde olsaydım, insanların not almak isteyeceği veya esprili sorular üretmeye çalışırdım.ilk aşamada, "dünya aslında dönmüyormuş desem kim inanır?kadir inanır" türündeki gerzek sorular bile hoş olabilir.

bir de, sitelerin tanıtımları önemli olduğu için ana bir soru oluşturabilir ve bu soruyu girişte ilk soru olarak belirleyebilirsin.mesela "Fenerbahçe 100. yılında şampiyon olabilir mi?" sorusu bu iş için uygun. galatasaraylılar ve Fenerbahçeliler arasında kızışma yaratabilir, ziyaretçilerin, arkadaşlarına siteyi önermesini sağlayabilirsin.

başarılar. elini çabuk tutmalısın, taklitlerinin çıkması yakın gibi duruyor.