gerginlik diye bişey yok ben sadece nasıl hala anlıyamadınız hileyi diye şaşırdım :d

neyse ben sadece bu adami uyardigimi ve dinlemedigi icin yazdim.

Alanhost.com u da uyarmiştim adam sildi bazi şeyleri tabiki ispiyonlamak yerine once uyarmak daha dogru.neyse ya zaten işte sıkıldım saat 14:27 gelde akşamı bekle 18:30 :d