gerginlik diye bişey yok ben sadece nasıl hala anlıyamadınız hileyi diye şaşırdım :d
neyse ben sadece bu adami uyardigimi ve dinlemedigi icin yazdim.
Alanhost.com u da uyarmiştim adam sildi bazi şeyleri tabiki ispiyonlamak yerine once uyarmak daha dogru.neyse ya zaten işte sıkıldım saat 14:27 gelde akşamı bekle 18:30 :d