satılan ürün cezbedici özelliklere sahip değilse, kar marjı yüksek değilse, mesaj göndererek tanıtım yapmak zaten mantıksız olacaktır.
insanlar sinir olur böyle tanıtımlara. alacakları varsa da almaz. en azından ben öyleyim.
sinirli birine denk gelirsen ve sana dava açarsa, kişilik haklarının ihlalinden, o numaraları sana satan da sen de güzel tazminatlar ödersiniz.