Angelside adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben de var, ama dil dosyasında, script üzerinden kaynaktan alabilirim.
teşekkürler Angelside.. Zahmet olmassa sevinirim... 2 saattir arıyorum kaynaktan alabileceğim bir kayıt formu bulamadım nette..


Bir ara elmasgunes de vermişti.. Ama aramama rağmen bulamadım...