adres yazmak neden olsun, istediğiniz gibi yazabilirsiniz. zaten ilk mesajda scripti kullanan sitelerin adreslerini buldukça yazıyorum. vaktim oldukça scriptleri düzenleyeceğim, herkes bulduğu ve düzelttiği hataları yazarsa zaten otomatik olarak gelişecektir scriptler..
ejder hocam ama hala geliştireye çalışıyorum standart menusunu kaldırıcam farklı bir şey yapıcam vs vs işi çok scriptin

ayrıca bazı aradaşlar scripti kuranlar meta tag ları değiştirmediği için google da arattığınız zaman buluyorsunuz. ben değiştirdim o yuzden google da roket yazınca çıkmıyorum